Thursday, May 26, 2011

penatnya ~.~

wahhh penatnya ari ni..p amik dan antar kes..lenguh satu badan duk lam pajero en ravee..haisshhhhh rindu nya kat mylove..ari ni xtengok lagi muka nya..huhuhuhu
dari kuala muda ke jitra pas 2 ke arau plak amik kes..lepas 2 p mahkamah lak.pas 2 antar kes lak ke jitra..banyak trip 2..

semalam terharu sgt ngan mylove sebab bersusahpayah untuk menjaga saya yang sgt manja ni,demam cket ja pon tp mengada lebih..dah la tyme waktu ofis tido bawah meja..sory dear,len kali xwat dah cam 2..saya taw awak risaukan saya..

malam pulak awak bersusah payah beli bubur mekdi kat saya...sangat terharu k,xpernah orang wat cam ni kat saya..xpernah orang layan n jaga saya mcm ni..awak taw saya rindu umi sebab awak betoi jaga saya cm umi jaga kan3...love u my love..<3<3

ari ni awak balek kampung,hati2 ye sayang..ingat saya selalu okeh!!
t saya cuti 3 hari,jangan nakal2 ye..saya sayang awak..

p.s; hati semakin bahagia..doakan jodoh antara kita kekal selamanya..aminn..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails