Monday, May 23, 2011

bahagia

perjalanan hidupku kembali bahagia dengan kehadiran nya...rasa diri ni sentiasa dijaga dengan manjanya..melayan kerenah ku tanpa kenal erti penat..menurut saja apa yang ku mahu..memang aku melampau kan gedik kan aku..tp itulah kenyataan yang aku alami sekrg terasa bagai dilayan seperti puteri kayangan..aku sering buat dia marah,sering buat dia risaw tp dia sentiasa cool menghadapi perangai gediks aku..hhhuhuhu..wat aku bertambah sayang..

saat ini aku rasa aku yang paling bahagia atas muka dunia..ye la kan ada orang sayang kat kita lebih dr segalanya..xpernah rasa dikasihi macam ni..hmmmm syukur sgt dapat kenal ngan dia..
walaupon diriku x selawa aweks2 kat luar sana,diriku tetap disayangi..seronokk

terima kasih ya Allah sebab temukan aku dan dia..insyaallah aku akan hargai dan sayang dia seperti mana dia menghargai dan menyayangi diri aku..berilah aku peluang untuk aku mengecapi kebahagiaan ini untuk selamanya..

wat insan yang disayangi,terima kasih berada disisiku..susah senang kita bersama ya!!
love u cinta!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails