Tuesday, May 31, 2011

andai diriku seorang yang kuat

air mata membasahi pipi lagi
kuatkan aku dengan dugaan ini
menangis lah wahai hati
menangis lah sepuas hatimu..
kerana aku insan yang xberdaya untuk menerima semua ini..
lemahnya aku tanpa mu
lemahnya aku sgt2 lemah
Ya Allah berikan aku kekuatan untuk menghadapi saat2 ini
sesungguhnya aku amat menyayangi dirinya..

kepada kamu muhamad razif
maafkan diri ini
andai telah melukai hatimu
maafkan diri ini
andai diriku tidak menghargaimu
maafkan diri ini
andai sikapku membuat kamu benci kan aku
maafkan diri ini
andai tersalah kata
maafkan diri ini
andai dirimu dipermainkan
maafkan diri ini
untuk segala2nya
maaf kan diri ini
kerana aku terlalu menyayangi kamu
sangat2 menyayangi kamu
maafkan aku
aku insan yang lemah....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails