Sunday, November 29, 2009

sk taman uda..


sekolah kebangsaan taman uda..
heeeeeeeee
ade ape ngan sekolah ni ek..
sebenarnye aku pernah bersekolah kat cni dr 94-99
tyme 2 aku duk kat berek pnjara alor setar..
rindu giler kat sekolah ni..
maklum la dh 10tawon tnggal..
aku rindu jugak kat kawan2 aku..
waaaa...mish dem la..
lost kontek da..sejak2 aku kena pindah kat trganu ni..
tp kan???
aku dh berjupe kembali ngan dak2 sktu nihhh..
suka sgt...
tp lam faceb00k je la..
sgt teruja okeh..
aku taw aku ni xder org kenal sgt tp xpe..
aku suka jupe korang kat facebook nie..
thanx 2 tehah,ziha,tini,zety qaisara,lili iriani,hazwan pendek n ramai lg la
thanx yer korang..
aku suka sgt..

kalu nk taw dulu aku kelas maner
meh nk habaq mai..cewahhh kluaq dialek kedah plak..

drjah 1~ 1 sabar
drjah 2~ 2 sabar
drjah 3~ 3 sabar
drjah 4~ 4 sabar
darjah 5~ 5 amal
darjah 6~ 6 sabar

see..byk duk kelas sabar je..hehehehe


p/s:teringat zaman sekolah2 dulu la..mish dat moment..






No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails