Saturday, November 21, 2009

astro ria..

















salam...
tajuk entri mcm ape ntah..
adoyaiii..
sebenarnye nk gtau pasal dua citer ni
Sehati Berdansa n Kau & Aku
huhuhuhu...
-------------------------------------------------
sehati berdansa minggu ni minggu kelima dah..
sebenarnye aku pon xtengok sgt c0ntest ni
xtau nape..
tp aku suka 2 c0uple ni hehehehe
sangat c0mell n energetic..
sangat sweet jugakkk..
Dira Dan Ash
Sazzy Dan Naz
----------------------------------------------

Kau & aku
akim.mila..dan aril
citer ntah pape..
konon mcm high school musical plakk.
xder motif langsung..
hahaha...jahat tol aku..kutuk2 plak
sori ar pade peminat2 citer ni ok
just pendapat aku je



sory ar wei susunan tulisan cm hape jek..haishh..
caaaaaaayyyyyyyyyyaaaaaaaaaaa dowwwwwwwww
dira nye trademark
hahahahahaha
aku suka Dira Abu Zahar Dan Ash

hujan xhenti2 lagii.. maklum la
hujung2 taun memng cm ni
musim bah kate org..adoyaii
cian kat diaorg2 yang jd mangsa..
kepada mangsa2 banjir
sabar banyak2 k..

berdoa banyak2 okeh..
semoga diberkati Allah s.w.t. Selalu..

g.t.g
assalamualaikumm
(~.~)
















No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails