Saturday, November 12, 2011

kamu:)

adehhh//pukul 1.15 am dah xtido2 ag budak nie
besa senang ja tido..malam ni xleh tido lak..
pasaipa xtaw..

sambil2 msg ngan mr Razif sambil2 bermuka buku
membaca status2 yang agak lama kat wall drconan a.k.a my love
terharu sangat ngan kesetiaannya terhadap cintanya yang lama
betapa setianya dia kepada kekasihnya..betapa syangnya dia kepada orang itu,
tapi apakan daya jodoh mereka tiada~mcm lirik lagu plak~

mungkin ada hikmah disebalik semua yang terjadi..
kalau x,kita mungkin xkan pernah kenal antara satu sama lain
kita xkan mungkin saling menyayangi kan3x :)

budak nih dahla kasar,suka naek hangin,suke bentak2,suka merajok2
tp kamu tetap terima saya seadanya..terima kasih cinta
kerana kamu,saya jadi insan yang paling bahagia
kerana kamu,saya jadi seorang yang setia
kerana kamu,xmungkin saya dapat hidup lebih baek tanpa umi dan abah disisi
budak nii terlalu bertuah sebab dapat kenal,kawan dan bercinta ngan kamu
sangat dihargai sangat dimanjakan oleh kamu

kerana kamu jugak saya jadi diri saya sendiri
xperlu nk berlakon xperlu nk hipokrit
kesetiaan kamu kasih sayang kamu membuatkan diri ini sangat berharga..
terima kasih ya kamu

muhamad razif :)
sayang kamu dunia akhirat
semoga apa yang kita impikan akan menjadi kenyataan..


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails