Friday, October 28, 2011

update!!

uhukkk uhukkk!!bersawang giler blog nie..aduyaii lama xaktifkan diri menaip di blog tersayang neh!!adehhh maap ye~eleh mcm ada org yang baca blog nie..ish2

ermmmm ape nk citer eh??

mula2 start ngan diri sendiri dululahh..sape2 yg xjumpa saya dlm waktu yg agak lama,
memang akan terkezuttt dengan fizikal yg makin hari makin kurus gemuk nihh..yela mana xnya hidup bahagia sekrg nih..ada orang teman makan..ada org wat delivery tanpa caj..s0 jadiklah makin comel...~malas nk letak pic~ maluu lahhhh...

keja plak,so far so good..alhamdulilah nak masuk 9bulan dah ni..ala2 matang dengan bidang keje yang dipertanggungjawab kan...keje dengan JKM ni kena byk bersabar dengan kerenah2 orang2 yang memerlukan bantuann..ada yg dah mampu tp mintak jugakk...sudahnya kes yg layak dipinggirkan..huhuhu..aikk salah unit nihh,,saya unit Orang Kurang Upaya lahhh...bukan ekonomi bantuan mcm incik cinta hati..hehehehehe

hah!!la ni masuk bab love story of me..hukhukhuk..agak2 da meluat nak baca sila la klik x kat atas ye...1 mei 2011 mulanya kisah saya dan dia..nk kenal sape sebelum entri nih ada la pic dia dan entri2 yang dia tulis kat blog saya yg comel nih...sekarang dah hampir 6 bulan bercintan cintun..seronok sgt ada org jaga kita..walaupon saya ni agak beremosi + garang ala2 bini2ku gangster,dia tetap selalu di samping saya..tyme makan,tyme keja,tyme shopping semua ada dia..terima kasih kamu..insyaallah saya akan cuba ubah perangai yang kamu xsuka 2....kalu bergaduh 2 sekejap je la..saya kan suka merajok2 nihh,,suka sgt ada org pujuk..
mengada2 lak minah nihhh manja betoiii..hahahaha m.a.n.j.a itulah saya yg sebnarnya..

ermmm..dapat housemate yg sgt best..suka jd chef dan saya suka makan..sesuai la 2..huhuhuhu
dia pegawai JKM jugak..name dia Faezah Nadiah tp just call her paie..kaki bola n suka main game..huhuhuhu

memang terbaeekkk lah life saya sekarang..ada kamu n family yang sntiasa berada dekat ngan saya..insyaallah akan kembali aktif untuk ceriakan blog nihhh..

p.s: bb lame dah xleyh guna..sekrg guna bb baru..:p

dalam proses mencari barang2 untuk my e-day..wahh syokkkkkk huuhuhuhuhu

check it out later babaii

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails