Tuesday, December 1, 2009

kejutan yang xdisangka2 (pt. 1)


salam entri kedua pada hari yang sama..
pertama sekali alhamdulilah
di atas nikmat yang Kau berikan..
td lebih kurang kul 3.30 ptg
incik posmen dtg..
ngan exitednye aku tunggu kat pintu
kot2 la ade surat untuk aku..
yeah!!memng ada surat untuk aku..
ini lah kejutan nye..
tawaran jawatan tetap pembantu tadbir (perkeranian/operasi)
di kementerian pelajaran malaysia...
aku ingat surat dukacita td
pas bce header surat..
air mata ni turun mencurah2..bukan sebab sedih..tp terlalu gembira..
alhamdulilah..terima kasih Ya Allah..
akhirnya selepas 15x temuduga,
aku dapat keje..
orang yang first kali aku gtaw..umi aku la..
dia pon teman aku nanges weh..
aku gembira sebenarnye..dpt keje
bleh tlong kuarga aku..
alhamdulilahhhh..terima kasih Ya Allah..
di atas kejutan yang xdi sangka2 nie..
ni lah hadiah hari jadi yang paling bermakna...

sambong part 2 nt untuk aku citer tempat keje aku kat maner okeh..

1 comment:

cik ros said...

owh..tahniah2..bkn sng nk msuk gomen skng..lg2 jwtn tetap...=D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails