Sunday, October 18, 2009

0pen h0use..



dua ari berturut2x..aku g open house..bnyk mkn wei...dah la aku ni chubby dh..lagi la bertambah lemak2 nye...waaaaa...need 2 dieettt lor...
semlm 0pen h0use kat bent0ng...umah mak angkat adik aku..
mak cik mask nasi kandar n mee rebus utara ~maklumla dia sememngnye asal dr kedah~
nasi dia perggghhhh memng sedap...tp aku xmkn pon
c0z perut ni teringin nk makan mee rebus jer..byk giler aku mkn...
sedap sgt2...mkcik ni msk memng sedapppp...

ari ni lak bru sampai umah dr bent0ng,jiran sebelah ajak g umah dia,ala2 0pen h0use gtu..
dia masak laksa penang n mee kari...
nk tau aku mkn ape semestinye mee karii..
xtau kenape aku memng suke mee ni...dua ari berturut2 aku mkn mee...
heeeeeeeee
kenyang aku kalau ader 0pen h0use ari2..
hahahahaha bleh ke cm 2..

p/s: hanset my hubby r0sak,s0 dpt msg dia waktu mlam je c0z dia guna enf0n ayahnye..
thanks ayah..lalalalalalala

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails